مام استیکی ضد تعریق مردانه رکسونا مدل active dry

mens sticky antiperspirant cream roxona model active dry 2
0
از 0 رای

0دیدگاه

مقاوم در برابر تعریق شدید

بدون لکه بر روی لباس

حاوی ترکیبات نرم کننده

کنترل بوی بدن

نمایش بیشتر- بستن
ضمانت اصالت کالا

فقط 2 عدد در انبار موجود است

  • ارسال رایگان برای خریدهای 850+ هزار تومان
215,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

مام استیکی ضد تعریق مردانه Roxona مدل اکتیو درای

استیک ضدتعریق مردانه رکسونا مدل Active dry یک محصول ضدتعریق با قابلیت اثر بخشی بالا می باشد. این محصول با استفاده از فرمولاسیون خاصی که شامل ترکیبات متنوعی از جمله ترکیبات ضد باکتری، ترکیبات ضد تعریق و مواد نرم کننده پوست است، اثربخشی خود را در کاهش تعریق و بوی نامطبوع بدن به نمایش می‌گذارد.

استفاده از الکل در ضد تعریق‌ها ممکن است باعث خشک شدن و تحریک پوست شود. اما رکسونا مدل Active Dry بدون الکل تولید می‌شود و برای آن‌هایی که پوست حساس دارند، مناسب است. این استیک ضد تعریق مردانه با فرمولاسیون خاص خود مقاومت بالایی در برابر تعریق شدید دارد و به راحتی از بین نمی‌رود.

رکسونا مدل Active Dry با استفاده از فرمولاسیون خاص خود می‌تواند تا ۴۸ ساعت اثر خود را نشان دهد. این محصول باعث جذب سریع در پوست می‌شود و به عنوان یک استیک، برای استفاده آسان و سریع مناسب است. استفاده از این محصول در برابر لباس‌های تیره و روشن مشکلی ایجاد نمی‌کند و لکه‌های رنگی که برخی از ضد تعریق‌ها روی لباس‌ها می‌گذارند، در این محصول وجود ندارد.

 

ویژگی های محصول

  • مناسب آقایان
  • عدم ایجاد لک روی لباس‌ها
  • محافظت خیسی و بو تا 48 ساعت
  • فاقد الکل
  • دارای فرمولاسیون میکروکپسول Motion Sens
  • جلوگیری از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع

مام استیکی ضد تعریق مردانه رکسونا مدل active dry

 

نحوه استفاده

بعد از هر بار استحمام، پوست زیر بغل خود را خشک کنید. درپوش محصول را باز کرده و محصول را به ناحیه مورد نظر بزنید. برای تاثیر گذاری بیشتر، از استیک به صورت روزانه استفاده کنید. استیک را بر روی پوست زخمی و تحریک شده استفاده نکنید.

دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

محصولات مشابه